Monday, March 8, 2010

Hipokrit VS Hukum

Lalalala~ tension lor dengar org x nak ler jd hipokrit(dgn sora gediksnya)mataku akan automatik menyinga kat 'manusia spt ini' nope tu bukan hipokrit tu tuntutan!tu tatasusila! ko ni tak d ajar ke?uihhhh ayat tak boleh belah..tapi tu jerla yg mampu d suarakan di dalam hati...aku hanya mampu senyum dan lembut berkata..
"ni bukan soal hipokrit ttp tuntutan dan kepentingan bersama"

 

Sangat ramai aku menemui manusia seperti ini...sangat ramai...ader gak yg berkeras cakap suka hati gualah,,dan makin marah...ya seperti pa yg kita tahu..kengkadang ni manusia x leh tegur kan..uihhh...kekecewaan ini sering menerjah diri...kenapa ader manusia yg jahat?kenapa dia sampai hati buat suma nih?kenapa dia mengata aku kat belakang?sesiapa d luar sana yg terlalu gah..renungkanlah...cube pandang setiap sudut dgn diri sendiri..kita suma manusia sama..x yah nak keluarkan isu hipokrit erk....peace!

5 PoTpeT(◕‿◕.):

tenteraangin said...

tengok tempat... ngeh ngeh ngeh

kodok hijau the ghost writer said...

hipokrik kadangkala perlu ..tapi tgklah keadaan..kerana dengan manusia ini kita kena hipokrik kalau tak kita kena pijak

Nurizaihan(◕‿◕.) said...

yela..hihi tp hipokrit ni slu jd bahan tuk cover diri Huhu~

deqyalalink said...

hipokrit vs hukum..mane boley vs doang neh..klu hipokrit utk bnde remeh takpe gak tapi klu pasai hukum jgn dbuat main ..:)

singgah sini n folo..visit mine back :)

Nurizaihan(◕‿◕.) said...

deqyalalink nila yg sy nak tekankan kat manusia skg~hehehe

Post a Comment